Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 20 december 2016

9.3
  • Oogheelkunde

In 2015 en 2016 heb ik een staaroperatie ondergaan. De eerste keer op 31 maart 2015 aan mijn linker oog en 17 november 2016 aan mijn rechter oog.Ik wil langs deze weg een groot compliment maken aan alle betrokken personen van het Amphia Ziekenhuis. De manier waarop de communicatie en uitleg van het begin (incheck) tot het einde (outcheck) gebeurde vond ik heel goed. In het bijzonder gaat mijn dank en waardering uit naar Dr. L.J.C. Hartman en haar team. Hun begeleiding en aanpak was zeer professioneel en deskundig, maar ook aardig, vriendelijk en geruststellend.Voor mij waren het willekeurige data van behandeling. Maar ik ben ervan overtuigd dat ook alle andere dagen door het personeel van het ziekenhuis een zelfde prestatie wordt geleverd. Ik vind het zelfs een topprestatie.Nogmaals mijn complimenten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.