Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 4 november 2017

6.5
  • Bevalling
  • Gynaecologie en Obstetrie

Over het algemeen tevreden over de gynaecologische consulten. Beetje jammer dat we geen vaste gynaecoloog hadden.Vooral erg ontevreden over de begeleiding tijdens de bevalling: -Er werd te weinig rekening gehouden met de wensen van moeder en vader.-We werden gepusht in een bepaalde richting die niet paste bij ons geboorteplan en die ook niet met spoed noodzakelijk was- De keuze van de moeder was om te bevallen op een baarkruk, op het eind was dat ineens geen mogelijkheid meer. Tijdens de persweeën moest ze in bed gaan liggen. Het bed zou omgebouwd worden, om de baarkruk zoveel mogelijk te imiteren. Dat lukte niet waardoor ze weer op de baarkruk kon. Uiteindelijk lukte het wel om het bed om te bouwen. Wilde ze op de baarkruk blijven om te baren, Toen werd ze verplicht om op het bed te liggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.