Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 10 november 2014

7.8
  • Nieraandoeningen
  • Urologie

Verpleging is echt goed in hun vak, en word op je gemak gesteld. Alleen de 'oude' garde heeft moeite met zich te verplaatsen in de patiënt.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda

Beste mevrouw, meneer,

Bedankt voor uw waardering op deze website. Uit uw toelichting maken wij op dat er toch punten ter verbetering zijn. Graag komen wij met u in contact om uw ervaringen te bespreken zodat wij hiervan kunnen leren. Zou u contact met ons op willen nemen? Dat kan via telefoonnummer (076) 595 30 59 of klachtenfunctionaris@amphia.nl. De klachtenfunctionaris stelt zich neutraal op en bespreekt de mogelijkheden om met uw onvrede aan de slag te gaan.

Met vriendelijke groet,
Amphia Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.