Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 14 juni 2015

5.7
  • Bevalling
  • Gynaecologie en Obstetrie

Wij hebben veel tegenstrijdigheden gehoord door de verschillende gynecologen die de zwangerschap begeleid hebben, waardoor we tot het einde in onzekerheid hebben gezeten over de mogelijkheden voor de bevalling (ivm verleden). De verloskamers krijgen van ons alle lof, maar de neonatologie afdeling daarintegen heeft ons zwaar teleurgesteld met name op het gebied van communicatie, vriendelijkheid en begrip. Ook de nazorg liet voor ons te wensen over, daar hebben we zelf om moeten vragen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda

Beste mevrouw, meneer,
Wij vinden het heel vervelend te lezen dat uw bezoek aan ons ziekenhuis niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Graag komen wij met u in contact om uw ervaringen te bespreken zodat wij hiervan kunnen leren. Zou u contact met ons op willen nemen? Dat kan via telefoonnummer (076) 595 30 59 of klachtenfunctionaris@amphia.nl. De klachtenfunctionaris stelt zich neutraal op en bespreekt de mogelijkheden om met uw onvrede aan de slag te gaan.
Wij hopen van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Amphia Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.