Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 11 februari 2013

ben doorverwezen naar een orthopeed, Afspraak gemaakt en kreeg over de post ook nog bericht en een duidelijke folder. Bij de ortopeed vriendelijk en efficient ontvangen en behandeling voorgesteld. Weer folders mee, Na een paar weken behandelt in oosterhout op de rontgen afdeling. Leuke mensen daar, ik was best een beetje bang maar ben goed opgevangen door zorgzame mensen op de rontgen. De rotgenoloog heeft zijn job goed gedaan, ik werd goed verdoofd en de behandeling is mij reuze meegevallen. Ik ben nu klachten vrij, na 3 jaar pijn te hebben gehad. dank jullie wel allemaal

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.