Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 12 september 2019

2.7
  • Epilepsie

Ik ben blij dat er een ziekenhuis in de buurt was toen ik een epilepsie aanval kreeg. Maar de zorg was beneden te verwachten niveau van goede zorg. Zorg met minimale aandacht. En wisselvallige resultaten.SEH wilde mij direct naar huis sturen terwijl ik nog niet goed genoeg was hersteld van mijn epilepsie aanval. Verder hebben ze geen aandacht besteed aan ontslag of nazorg. En hebben ze naderhand niet juist gehandeld in een crisis situatie (toen bleek dat ik niet thuis kon zorgen voor mijzelf). Toen ik dus niet meer goed kon functioneren en eigenlijk alleen nog maar suf kon liggen en reageren zonder verdere heldere interactie stuurde de huisarts van de Huisartsen post, mij terug naar huis met extra suf makende medicijnen terwijl ik dus juist al het probleem had met een slechte mix van medicijnen en omstandigheden. Dit verergerde de situatie. Vrienden hebben in deze slechte situatie voor mij moeten zorgen, in een slechte situatie waar het ziekenhuis verantwoordelijkheid had moeten nemen en de zorg had moeten leveren. omdat zij medeverantwoordelijk zijn voor de problemen. Maar dat bleef uit. Dag daarna opnieuw opgenomen op de SEH in de ochtend, en in de avond met ambulance overgebracht, en zodoende toch nog de juiste zorg gekregen bij een andere zorgaanbieder. Maar niet dankzij Amphia, wat ik erg teleurstellend vind.Ze hebben herhaaldelijk niet de juiste (keuzes gemaakt) en dus niet de juiste zorg geleverd. Daarbij onbehagelijk behandeld door een verpleegkundige.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.