Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht

Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 25 juli 2014

Overige aandoeningen

Specialisme

Neurologie

Ik heb 10 dagen in het ziekenhuis liggen wachten voor er een MRI scan onderzoek werd gedaan. Al deze dagen wachten was er geen diagnose en behandelplan. Daarna heb ik een ruggenprik gehad tegen de pijn en werd ontslagen zonder een goed advies en begeleidend schrijven voor o.a. fisioteraphie en huisarts mee te geven.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda

Beste mevrouw, meneer,

Bedankt voor uw waardering over onze zorgverlening. Helaas heeft u uw behandeling in ons ziekenhuis niet als positief ervaren. Graag komen wij met u in contact om uw ervaringen te bespreken zodat wij hiervan kunnen leren. Zou u contact met ons op willen nemen? Dat kan via telefoonnummer (076) 595 30 59 of klachtenfunctionaris@amphia.nl. De klachtenfunctionaris stelt zich neutraal op en bespreekt de mogelijkheden om met uw onvrede aan de slag te gaan.
Met vriendelijke groet,

Amphia Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.