Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 12 juni 2015

• Hart- en vaatziekten
  • Cardiologie

Mijn man is gisteren overgeplaatst van het albert schweitzerziekenhuis naar het amphia ivm een bypassoperatie. Wat een geweldige ontvangst, zorg, etc.er wordt ruim de tijd genomen voor uitleg en voorbereiding. De chirurg komt kennismaken, de anesthesist idem dito. Tijdens de ok werd ik om de 1,5 uur gebeld en geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen. Aan het eind van de dag werd ik nog gebeld door de chirurg die uitgebreid de tijd nam om te vertellen hoe de ok was verlopen. Vanavond op de ic konden we zien hoe liefdevol en zorgzaam de patiënt behandeld wordt. Wij hebben helaas veel ervaring met ziekenhuizen, zowel klinisch als poliklinisch, en het amphia steekt met kop en schouders boven de rest uit!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.