Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht

Samenwerking

Hartaanval

Specialisme

Cardiologie

probleem: meerder hartinfarcten. Na opname in het Admiraal De Ruyterziekenhuis te Goes voor diagnose en stabilisatie, waar de zorg uitstekend was ondanks de spanning van de Covid, ben ik overgebracht naar het Amphiaziekenhuis te Breda. Zonder de diverse disciplines afzonderlijk te hoeven benoemen, kan ik gerust vaststellen dat dit een perfect geoliede organisatie is, ook vanwege de motivatie en de collegialiteit van alle medewerkers m/v! Dit heeft geresulteerd in een voor mij zeer goed eindresultaat met 4 bypasses en een gerepareerde hartklep. Na 3 maanden was het maximaal haalbare herstel reeds bereikt en ik kan een zeer goede inspanning aan! Dit ziekenhuis kan ik dus ten zeerste aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.