Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 2 augustus 2012

9.2

Vorig jaar, na ernstig ongeluk bewusteloos en zwaargewond binnengebracht. Nu, anderhalf jaar later en relativerend, besef ik tenvolle in welk geweldig ziekenhuis is terecht ben gekomen. Meteen bij de JUISTE specialisten. Zonder uitzondering, betrokken, menselijk, meevoelend, overleggend en sturend. Technisch op een erg hoog niveau !! Petje af dames en heren artsen !! Verpleging, van jong tot rijper, betrokken, meelevend, zorgend. Altijd een serieus antwoord op een vraag. Altijd helpend. Kennis op een hoog niveau, professioneel menselijk. Gipskamer betrokken en meelevende mensen. Niet alleen gipsen. Rontgen idem. Mensen die het eten en drinken rondbrengen, vrijwilligers. Al deze mensen hebben er voor gezorgd dat ik me 2 en een halve week, ondanks de zware verwondingen, prettig en thuis heb gevoeld. Samen met de revalidatie heeft men ervoor gezorgd dat ik alles weer kan en geen beperkingen heb !!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.