Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 15 september 2020

9.3
  • Groeistoornissen
  • Kindergeneeskunde

Wij hebben 2 dochters die gezamenlijk naar 2 verschillende specialisten gaan. Nl de kinderarts en orthoptist, Hier dien ik 2 seperate afspraken voor te maken op zelfde moment. Echter het gebeurd met de regelmaat van de klok dat 1 van de 2 afspraken op het laatste moment wordt verzet. Dit werkt zeer frustrerend voor ons als gezin maar tevens voor mijn werkgever. Meerdere klachten bij het afsprakenbureau en specialisten hebben tot op heden niet tot verbetering geleid. Daarnaast wordt verplaatsing van de afspraak op laatste moment via email gemeld en worden wij geconfronteerd met een onwelwillende medewerker. Een zwaar gefrustreerde ouder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.