Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 9 november 2014

1.0
  • Chirurgie (Heelkunde)

Zeer slecht,hele lange wachttijden en de verpleegsters zijn asociaal,ga er nooit meer heen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda

Beste mevrouw, meneer,

Wij betreuren het te lezen dat uw bezoek aan ons ziekenhuis niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Graag komen wij met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Wij zouden graag een verdere toelichting ontvangen op de door u gegeven score. Mogelijk kunnen wij hiervan leren. Zou u contact met ons op willen nemen? Dat kan via telefoonnummer (076) 595 30 59 of klachtenfunctionaris@amphia.nl. De klachtenfunctionaris stelt zich neutraal op en bespreekt de mogelijkheden om met uw onvrede aan de slag te gaan.

Met vriendelijke groet,
Amphia Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.