Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Pasteurlaan - Oosterhout op 21 juni 2016

• Orthopedie

Ik ben afgelopen donderdag 16 juni, geopereerd aan mijn tennis elleboog, door dr Eygendaal en haar team. Niets dan lof! In maart al naar het voorbereidingsplein geweest, dit was een openbaring! iedereen was zo ontzettend vriendelijk daar. Ook afgelopen donderdag tijdens de opname, vriendelijke verpleegkundigen, op de verkoeverkamer enorm vriendelijk personeel, die je ook niet als een nummer zien. Dr Eygendaal kwam vlak voor de operatie nog bij me om alles uit te leggen, na de operatie kwam ze bij mijn bed om te vragen hoe het met me was. Nou ze kunnen op het MST hier een puntje aan zuigen, wat een verschil! Ik ga voor mijn volgende ingreep rechtsstreeks naar Oosterhout naar het Amphia.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Pasteurlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.