Waardering van Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam op 27 maart 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.7
  • Prostaatkanker
  • Radiotherapie

Aanvankelijk erg nare behandeling qua inzet en uitwerking. Eerste week was naar mijn mening de behandeling zo uit de hel gekomen. Geleidelijk, na een dag of veertien, bleek de reactie van mijn lichaam draaglijk te worden. Nu na ongeveer zes weken blijkt het nog beter te kunnen worden. Er komt weer wat energie voor andere zaken als alleen maar "de prostaat". Mijn directe verpleegsterhulp was zeker bij de eerste dag heel kundig, goed opgeleid en goed op haar taak moeilijke taak berekend.Het lichamelijk effect van mijn voortdurende inwendige (be)straling zou volgens mij wel meer info kunnen gebruiken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.