Waardering van Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan - Amsterdam op 9 mei 2018

9.7
  • Darmkanker
  • Chirurgie (Heelkunde)

Als het jou overkomt en je bent opeens een kanker patiënt dan zakt de grond onder je even helemaal weg. Wat nu en waar wil je behandelt worden. Met de wetenschap dat het AVL als een van de beste zo niet het beste ziekenhuis is op het gebied van kanker behandeling was mijn keuze, samen met mijn MDL arts snel bepaald. Eerst een hele dag voor een snel diagnose en vervolgens voor een operatieve ingreep een korte opname. Alles maar dan ook alles klopt in het AVL. Vanaf het moment dat je het ziekenhuis binnen komt, de manier hoe verpleegkundigen en specialisten met je omgaan is bijzonder te noemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.