Waardering van Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam op 28 maart 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.4
  • Prostaatkanker
  • Urologie

Ben zeer tevreden over de behandeling door dokter E. Wit. Deze specialist is voor mij een rolmodel voor de wijze waarop zij met haar patiënten omgaat. Inlevend en gewoon sympathiek en menselijk zonder daarbij de professionele afstand te verliezen. Zij bewijst dat deze twee zaken namelijk professioneel zijn en menselijk wel degelijk hand ik hand kunnen gaan.De behandeling door de arts die de echo moest maken, voor het inbrengen van de contrastvloeistof welke de lymfeklieren moest doen oplichten, voorafgaande aan de operatie, was naar mijn bescheiden mening ondeskundig. Heb vele malen echo's via de anus gehad, maar nooit zo pijnlijk en tot bloedens toe als deze keer het geval is geweest. Heb opnieuw een diepe bewondering gekregen voor het verplegende personeel. Had wel graag bij ontslag begrepen dat ik tegen de pijn Diglofinac mocht gebruiken. De eerste dagen na de operatie zijn daardoor onnodig behoorlijk pijnlijk geweest/

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.