Waardering van Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam op 28 maart 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

• N.v.t.

4.2
  • Hersentumoren
  • Neurologie

Communicatie is ver te zoeken. Men zit 3 weken te wachten tot mijn dossier compleet is (info moest van een ander ziekenhuis komen) was mij telefonisch al medegedeeld 3 weken eerder, de longarts ging gelaten zitten afwachten, ondertussen kon mijn behandeling geen doorgang vinden. Aangegeven al dagen pijn te hebben, werd in de PC gezet en nergens werd er op doorgegaan, of ik niets had gezegd. Tumor in mijn hoofd bestraald, heb zelf moeten vragen om een afbouwschema van de medicijnen, was niet aanwezig, het exemplaar dat ik kreeg was geen maatwerk maar een A4 tje van algemene aard, zodat je zelf moest uitrekenen hoeveel nu te nemen de komende dagen. Toegezegd dat er een bel afspraak zou komen, nooit meer wat gehoord. Chemo net begonnen, maandag kreeg ik te horen dat ik dinsdag al een intake gesprek zou hebben en woensdag de behandeling zou beginnen. Met het gevolg dat ze de kuur niet konden bestellen want mijn lengte en gewicht waren niet bekend!. Na telefonisch dit doorgegeven te hebben  kon de behandeling uiteindelijk doorgaan. bij de dagbehandeling werd gezegd dat de vervolgafspraken via de mail bij mij zouden kenbaar worden gemaakt. op de dagbehandeling zelf werd verteld dat dat niet waar was maar per post zou worden verzonden. Met de afbouw van de medicijnen kreeg ik de eerste dag dat ik niet meer innam last van een epilepsie aanval (dit was bekend bij de Neuroloog, ik heb het ook gehad na de MRI, ik ben begonnen met bellen voor 8 uur in de ochtend, weer een aanval gehad en kenbaar gemaakt aan de telefoon, gebeld om 13.00  uur, eindelijk belde er iemand terug om 15.30 uur, toen had ik zelf al de beslissing genomen om weer een pil te nemen. Er is 3x gezegd dat er medicatie bestaat om dit soort aanvallen te onderdrukken, maar niemand schrijft een recept uit. Nu heeft mijn huisarts zich er tegenaan bemoeid en krijg ik eindelijk 1 april een terug bel afspraak en moet ik 5 april langskomen, want de medicijnafbouw gaat straks weer beginnen. Je voelt je op deze manier niet echt serieus genomen. Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren want het verplegend personeel is echt fantastisch, maar ik hem misschien te hoge verwachtingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.