Waardering van Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam op 28 maart 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

• N.v.t.

7.0
  • Huidkanker
  • Oncologie

De tumor (atypisch fibroxanthoom) in mijn gezicht (onder rechter neusvleugel) waarvoor ik een verwijzing had gekregen (na biopt en uitslag Tergooi), was al bijna verdwenen op de datum van intake. Desondanks wilden 2 artsen in het AvL een cirkel van ca. 25 cm wegsniden, waarbij 1 van hen ook een gedeelte of de gehele neusvleugel. er zouden daarna 2 tot 3 plastische correcties gaan plaatsvinden. Ik had het gevoel dat iets niet klopte. Vroeg naar de Mohs techniek. Dat kon niet, maar 1 der artsen had de dag daarop een gesprek met de Mohs Kliniek in A'dam en zou de vraag voorleggen. Er werd een datum geprikt voor een operatie in het AvL. Daarna werd ik gebeld, moest longfoto's laten maken en een lymfeklier punctie laten doen. ook werd ik door de Mohs kliniek gebeld voor een intake en operatiedatum?!  Ik heb het hele AvL afgeblazen, ben naar de intake bij Mohs gegaan en liet mij, nu vol vertrouwen, door een vrouwelijke arts van de Mohs kliniek opereren. De uitslag? Geen atypische cellen gevonden ... Ik heb het gevoel dat ik aan iets vreselijks (operatie in mijn gezicht) ben ontsnapt en weet niet goed of ik ooit nog vertrouwen kan hebben in het AvL.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.