Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan

Ziekenhuis

Plesmanlaan 121 1066 CX Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Antoni van Leeuwenhoek

Waardering van Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan - Amsterdam op 8 augustus 2018 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Prostaatkanker

Specialisme

Urologie

De waardering die ik hierboven in cijfers heb uitgedrukt is gebaseerd op slechts twee gesprekken met twee verschillende artsen werkzaam bij het AvL. Mijns inziens een te smalle basis voor een gefundeerd oordeel. Aangezien ik nog een lange weg te gaan heb wil ik u vragen mij op een later moment wederom voor de vragenlijst uit te nodigen.Wèl wil ik nog opmerken dat het gesprek dat ik mocht hebben met dr.L.M.F. Moonen bijzonder waardevol was. Dr. Moonen luisterde goed, gaf een uitstekende uitleg en kwam met een weldoordacht advies. Een advies dat mij zeer geholpen heeft bij het nemen van een moeilijke beslissing.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.