Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan

Ziekenhuis

Plesmanlaan 121 1066 CX Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Antoni van Leeuwenhoek

Waardering van Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan - Amsterdam op 21 januari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Strottenhoofdkanker

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Eind 2013 kanker aan strottenhoofd ontdekt Begin 2014 7 weken dagelijks bestraling en chemo gekregen juli 2014 gehoord dat ik schoon was. Helaas 2016 is de kanker weer terug wat een teleurstelling het was een hel van een behandeling 7 weken dagelijks heen en weer  naar Amsterdam aan het eind van behandeling verbranden hals plus daarna 8 weken aan de sonde voeding. Als ik van te voren had geweten had ik liever meteen de operatie gehad toen in 2014 had ik beter voorgelicht willen worden In 2016 voor de operatie ben ik beter voorgelicht . Maar tijdens de behandeling 2014 en de operatie in 2016 en nu in de nazorg ben ik prima behandeld door uitstekende verpleegkundige en chirurgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.