Waardering van Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam op 28 maart 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

5.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik werd verwezen door mijn gynaecoloog om deel te nemen aan een onderzoek in het AVL. Het intakegesprek verliep heel goed, fijn gesprek. De vooronderzoeken verliepen ook heel goed, vriendelijk personeel. Anders was het bij de onderzoeksartsen. Geen overleg met mij, direct 2 biopten genomen, terwijl 1 de bedoeling was. Geen geschikte behandelbank. Ik had er een naar gevoel bij. Afspraak gemaakt dat zij zouden bellen als alle uitslagen binnen waren. Bij thuiskomst las ik de papieren nog eens na. Tot mijn verbazing las ik dat ik niet eens mee mocht doen met het onderzoek, vanwege een bepaald medicijn wat ik gebruik. Mijn eigen gynaecoloog had duidelijk in de verwijsbrief vermeld welke medicijnen ik gebruik. Zelf de volgende dag gebeld met dit gegeven naar de onderzoeksarts. Ik had gelijk, maar geen enkele vorm van excuus. Daarnaast heb ik veel last gehad van de genezing van de plaats waar de biopten zijn genomen. Ik zal zeker niet mee meedoen aan een onderzoek, dat hebben deze onderzoekers bij mij bereikt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.