Waardering van Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam op 28 maart 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.6
  • Darmkanker
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

In grote lijnen ben ik zeer tevreden over de behandeling, benadering en communicatie met/door het AVL. Op één onderdeel echter ben/was ik zeer ontevreden t.w. de ondraaglijke pijn tijdens het aanprikken van een abces in mijn buik en het plaatsen van een drain. Deze ingreep, met slechts een (gemene) verdoving van de huid zou mijns inziens voor de patiënt veel minder pijnlijk kunnen zijn als er een 'roesje' gegeven zou worden of vooraf een pijnstiller (morfine-injectie) of morfine via het aanwezige infuus. Pas na een uur hevig pijn lijden kreeg ik een morfine-injectie. Als dit een uur voorafgaand aan de ingreep gedaan was dan was neem ik aan de pijn veel dragelijker geweest. Op deze manier zo'n ingreep moeten ondergaan raad ik niemand aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.