Waardering van Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan - Amsterdam op 1 augustus 2018 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.9
  • Nierkanker

Mijn ervaring is blijkens bovenstaande scores zeer positief. Twee kanttekeningen daarbij:1. Het ontbijt dat ik kreeg was super koud en volgens mijn waarneming waren de ingrediënten niet biologisch. Het avondeten bleek op geen enkele manier in de buurt te komen van wat ik als kankerpatiënt gebruikelijk ben te nuttigen zoals bijvoorbeeld weinig koolhydraten en veel groenten. Een relatie tussen gezonde voeding en de verzorging in zijn algemeenheid heb ik helaas niet kunnen ontdekken.2. 's Morgens kwam een optocht van 7 personen langs de kamers. Toen zij mijn bed waren gearriveerd herkende ik de zaalarts, zijn plaatsvervanger en mijn behandelend specialist. De andere 4 functionarissen kende ik niet. De zaalarts vertelde zijn gevolg waarom ik daar lag. Daarna vroeg hij mij of ik goed geslapen had, hetgeen ik bevestigend heb kunnen beantwoorden. Dit 'gesprek' werd vervolgens door hem beëindigd met de mededeling dat hij in de loop van de morgen terug zou komen om mij te vertellen hoe het verdere behandeltraject er uit zou zien. De zinvolheid van deze exercitie ontgaat mij helemaal, nog afgezien van de kosten die dergelijke rituelen met zich meebrengen.Deze beide ervaringen staan bij mij haaks op datgene wat ik van een topziekenhuis als het AvL had verwacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.