Waardering van Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam op 5 september 2011

7.0

Niks dan lof voor de verpleging. Alleen erg teleurgesteld in de behandeling en omgang door bepaalde artsen. Kreeg weinig info over wat er mis was gegaan tijdens de OKs en nooit een excuses en aan het eigen lot over gelaten. Ook meerdere malen door arts X op de poli's gezien en door geopereerd, terwijl er met grote leters op mijn status stond dat ik niet door hem gezien wilde worden ivm bepaalde ervaringen bij hem in die periode. Maar ja, wat doe je als je voor de zoveelste keer op de OK ligt, had geen puf meer er iets over te zeggen. Vpk waren heel lief, sommigen artsen binnen de plastische chirurgie vond ik vies tegenvallen (vooral op het gebied van houding tegenover de patiënt - hou niet van maatschappen).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.