Waardering van Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam op 28 maart 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.9
  • Uitzaaiingen
  • Chirurgie (Heelkunde)

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over het Antonie van Leeuwenhoek en de zorgverlening. Ik vind de zorg erg goed en er wordt vanuit de patient gedacht en rekening gehouden met de rollercoaster waar de patient inzit. Ook werken de verschillende disciplines goed samen. Er zijn vier dingen die in mijn optiek beter zouden kunnen:1. Verpleegkundig personeel had in mijn geval kunnen wellicht constateren dat er al een lichte ontsteking gaande was in mijn drainwond. Ik had namelijk al verhoging de dag na operatie en de huid rondom de drainwond was al rood en opgezet. 2. De schoonmakers maakten niet goed schoon. De wc en de douche werden alleen met water schoongemaakt en een papierendoekje. Daarnaast was mijn infuuswond opengegaan waardoor alles onder het bloed zat. De eerste schoonmaker heeft dit niet goed schoongemaakt en ik heb een tweede schoonmaker gevraagd om dit nog een keer schoon te maken. In de kantine op de 6e verdieping lagen allemaal kruimels op de tafel en vloer was ook niet schoon. 3. Er is in het ziekenhuis niet genoeg keuze wat betreft gezond eten bij een opname. Het eten is over het algemeen vet en bevat veelal suikers. 4. Een formulier met persoonlijke informatie dat ingevuld moest worden voor de operatie is zoek geraakt. Ik had dit formulier afgegeven bij de receptie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.