Waardering van Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam op 28 maart 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

• N.v.t.

7.7

Via een verzoek om een second opinion kwam ik in contact met het AVL. Daar had ik een gesprek met een uroloog die mij een duidelijk behandelvoorstel deed .Ik kreeg twee weken de tijd daar over te beslissen  zodat ik dit kon bespreken met mijn huisarts en "eigen" uroloog. Het is mij opgevallen dat in het AVL alle nodige onderzoeken en administratieve verwerkingen zeer snel (op één dag) plaatsvinden.Inmiddels wordt de behandeling gedaan door mijn "eigen" uroloog, maar wel op basis van de bevindingen van de uroloog van het AVL. Het (voorlopige) effect van de behandeling  in het AVL kan ik niet beoordelen omdat er in het AVL geen behandeling heeft plaats gevonden. De score 5 is dus fictief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.