Waardering van Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam op 14 september 2018 De inzender van deze waardering is geverifieerd

2.7
  • Alvleesklierkanker

Wij waren voor een second opinie, Op de website stond alle bijmakende beloftes. Nadat we alles bij hun ingeleverd hadden. Eerst lukt niet om een snelle afspraak te krijgen. Na vele verzoeken/smeken kreeg we een afspraak. We kregen een arts in opleiding die ons alleen medegedeeld heeft dat er geen kans voor de behandeling was en dat  behandeling geen zin had. We kunnen niets opbrengen en kreeg we ook geen gelegenheid om verder hierover te discussiëren of iets in te brengen. We hebben eens geen specialist gezien. Ik vraag me af als er geen kans op de behandeling is waarom dan moesten we voor het gesprek komen dat kon net zo goed op afstaand medegedeeld worden. verder vindt ik de taak van een specialist die de zaak goed bestudeerd en in gesprek samen met arts in opleiding en patient uitvoert. De voordelen en nadelen van de behandeling duidelijk bespreekt. Al met al vindt ik zeer slecht zaak en zelfs klachtwaardig.

Reactie van/namens Ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam

geplaatst op 20 september 2018

Geachte heer/mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u onze zorg zo heeft ervaren in het Antoni van Leeuwenhoek. We zouden graag meer van uw ervaringen willen weten. U kunt contact opnemen met het Centrum Patiëntinformatie (geopend van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00 via 020 512 9111, of per e-mail centrumpatienteninformatie@nki.nl).

Hartelijke groet,

Antoni van Leeuwenhoek

Bent u of werkt u voor Antoni van Leeuwenhoek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.