Waardering van Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 11 maart 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

6.0
  • Urineweginfecties

Bij eerste opname op SEH werd ik aan mijn lot overgelaten. Uren alleen gezeten zonder dat ik (of mijn vrouw) wist wat er moest/ging gebeuren. Daarna naar huis gestuurd. Vervolgens weer opgebeld dat het niet goed ging. Afgescheept met 'neem maar een aspirine'. Bij bezoek van huisarts volgende dag: direct terug naar ZH. Daar ben ik wel goed geholpen, zeker op SEH. Bij vervolg in ZH heeft familie geen enkele arts gesproken, terwijl ik zelf niet alles helemaal goed kon volgen. Uiteindelijk is juiste middel gevonden zodat ik na een week weer naar huis kon.Verpleging is wel bijzonder aardig en behulpzaam.

Bent u of werkt u voor Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.