Waardering van Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 21 juni 2012

2.3

ik ben hier geholpen voor mijn oog. Onder het werk is er een stukje staal ingeschoten en dit zat erg diep in mijn hoornvlies. bij aankomst werden we snel geholpen en werd mijn toestand afgeschreven als"o dat komt helemaal goed we halen het er gewoon even uit" na een half uur boren en gezucht door de arts heeft ze me meegenomen naar de ok waar ze nog een half uur bezig is geweest maar niet alles eruit heeft kunnen halen omdat ze het "druk" had. We moesten de volgende dag maar weer terugkomen dan keek ze er nog wel even naar. Wat er niet bij werd verteld is dat we naar een andere locatie moesten. bovendien heeft ze het uur tijd dat ze mij heeft behandeld wel een stuk of 10 keer gezegd lopen zuchten en ''o ik heb het zo druk, je moet wel meewerken hoor,'' zo word je toch niet behandeld als patient? !!!! Schandalig

Reactie van/namens Ziekenhuis Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem

Wij betreuren uw ervaring zeer. We nemen het ons ter harte en zullen er lering uit trekken voor de toekomst. Bij deze onze excuses. Met vriendelijke groet, Saskia Maas, oogarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.