Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem

Ziekenhuis

Banneweg 57 4204 AA Gorinchem
Deze locatie is onderdeel van Beatrixziekenhuis

Waardering van Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 7 december 2018 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

MS

Specialisme

Neurologie

Ik heb in 1 week tijd, helaas 2x een ziekenhuisopname gehad.  Eerst 3 dagen voor een methylprednisolon kuur ivm mijn MS klachten. Ik ben zo ontzettend goed opgevangen op de afdeling neurologie.  Ontzettend lieve en kundige verpleegkundigen. Duidelijk , kundig en communicatief.  Twee dagen na thuiskomst ging mijn hart raar doen en belandde ik via de HAP en Spoedeisende hulp op cardiologie.  Mijn hartslag was ruim 200. Op de spoedeisende hulp hebben ze mijn hart gereset. De kuur had 2 soorten hartritmestoornissen veroorzaakt. Ik heb 2 nachtjes moeten blijven, omdat ze mij goed in de gaten wilden houden. Dit omdat ik  chronisch ziek ben, een schub en kuur nog weleens vaker voor kan komen. De cardioloog heeft meteen hartmedicatie ingesteld. Dit om mijn hart te ondersteunen tijdens de uitwerking van de kuur.  Om dit voor een volgende keer te voorkomen.  Dat noem ik nu vooruit denken, meedenken.Zo professioneel allemaal. Eén en al lof, voor alle medewerkers in het Beatrixziekenhuis.  Niet alleen de medici,  maar ook van de catering en schoonmaak. Zij brachten heerlijke maaltijden en ook een stukje afleiding en gezelligheid.En ook dat heb je nodig! Complimenten!Met vriendelijke groet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.