Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem

Ziekenhuis

Banneweg 57 4204 AA Gorinchem
Deze locatie is onderdeel van Beatrixziekenhuis

Waardering van Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 9 december 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Longaandoeningen

Specialisme

Spoedeisende hulp (SEH)

Ik werd met een duidelijk doel door een goede arts die visite reed naar het Beatrix gestuurd. Ik had veel pijn, weinig lucht en een kleine man van 2 om thuis voor te zorgen wat na een week 40graden koorts steeds moeilijker werd! Uiteindelijk was ik zaterdagnacht met de ambu binnen gebracht, longfotos gemaakt, duidelijk diagnose, (wat de bezoekarts had gezegd)maar toch werd ik zonder behandeling om 4 uur snachts weer losgekoppeld en kreeg ik dispengeerbare tablet (onopgelost!) Antobiotica omdat de apotheek gesloten was. Ik moest maar naar huis gaan, volgende dag in hun apotheek recept gehaald en kom thuis, 2 te weinig! Wat is het slecht gesteld met de zorg in het Beatrix en wat een slechte communicatie Waardeloos

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.