Waardering van Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 2 november 2018 De inzender van deze waardering is geverifieerd

6.7
  • Verstopping
  • Kindergeneeskunde

Mijn zoon is met obstipatie problemen binnen gekomen en daar ging van alles mis.Via huisartsenpost na de 3 x prima geholpen en afspraak gemaakt voor dagopname om verstopping van 2 1/2 te verhelpen ivm het tijdstip en het aanwezige personeel.Na veel telefoontjes en door "zeuren'' van onze kant en miscommunicatie van de andere kant toch gelukt.Nu voor 2e keer op na controle en ja het begrip en verplaatsing in mijn zoon is er en ik kan over dit bezoek niet anders zeggen dat dit prettig voelt dat er eindelijk aktie ondernomen gaat worden. Had wat eerder gemogen van alle instantie van vervanghuisarts - huisartsenpost - kinderarts maar de aanhouder wint het het is gelukkig met een sisser afgelopen maar had ook anders kunnen aflopen als wij niet hadden aangedrongen dat er naar gekeken moest worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.