Waardering van Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 2 november 2018 De inzender van deze waardering is geverifieerd

3.1
  • Zwangerschap
  • Gynaecologie en Obstetrie

Na 3 kwartier wachten waren we aan de beurt. De gynaecoloog was daardoor erg druk en vond de uitloop blijkbaar erg vervelend. Ze vond het tevens vervelend dat er niet veel gegevens bekend waren over mijn -toen nog- 10 weken zwangerschap. Ik heb haar uitgelegd waar we voor kwamen,  maar ze vond het onnodig dat ik daarvoor bij haar op de stoel zat. al was ik doorgestuurd door de verloskundige. Niet omdat ik het nou zo leuk vond om daar te zitten. Ik gaf aan dat ik ook filmpjes had die ze kon zien van de echo van de verloskundige. Dit was niet nodig ze keek zelf wel even. want ze liep ook al uit. Ze heeft even gekeken  en op het eerste gezicht was er niets geks te zien. Opluchting natuurlijk, al vond ik dat in deze eigenlijk niet... ik ben als patiënt niet gehoord en ben daardoor erg gefrustreerd geweest en miste de samenwerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.