Waardering van Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 30 november 2016

5.8
  • Wervelkolomaandoeningen
  • Neurologie

Ben in eind mei j.l. gevallen met mijn fiets en daarbij linker heup gebroken. Daarna ernstige rugpijn . Fysiotherapie geen resultaat. Dan afspraak na 1 mnd met orthopeed. Door verwezen met wachttijd van weer 1  mnd naar neuroloog. Scan na weken gemaakt. Dan verwezen naar pijnpoli. Afspraak eerst mogelijk voor 21/12. Brief ontvangen dat deze afspraak werd verplaatst  naar 3 jan 2017. Kort  hierna weer  nieuwe brief dat afspraak geen  doorgang kan vinden en is verplaatst naar 10 jan. 2017. Ik blijf al die tijd met mijn ernstige rugpijn  zitten. Ik kan uw instelling dan ook niet positief waarderen en vind een klacht over deze gang van zaken terecht.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Beste Mijnheer/Mevrouw,

Zeer spijtig om te horen dat u nog steeds aan het wachten bent op uw afspraak. Goed dat u van zich laat horen!
Als u hier verder over wil praten verwijs ik u graag door naar patiëntservice, zij praten met patiënten over klachten, ervaringen e.a. en kunnen u hier wellicht ook verder mee helpen. Als u belt naar bernhoven of uw gegevens mailt naar psb@bernhoven.nl nemen zij contact met u op! Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Met vriendelijke groet,
Paulien Boot
Medewerker Communicatie Bernhoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.