Waardering van Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 18 mei 2018

4.6
  • Verstopping
  • Spoedeisende hulp (SEH)

Drie keer mijn medicatielijst door diverse medewerkers in systeem ziekenhuis ingevoerd, maar verpleger op de afdeling Acute Opname kon niets vinden. daardoor ontstond conflict over mijn medicatie. Op dag van ontslag werd om 10.00 uur gezegd dat ik om 12.00 uur naar huis mocht. Tot 14.00 uur gewacht en nog niets gehoord. Bij navraag bleek dat zaalarts wachtte op telefoontje van internist. Om 16.00 uur nogmaals navraag gedaan, maar er was nog geen telefoontje gepleegd door zaalarts. Na aandringen van mijn vrouw kon het ineens binnen 5 minuten worden geregeld.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Beste mevrouw/mijnheer, wij vinden het heel vervelend dat u zo'n negatieve ervaring heeft meegemaakt en dat spijt ons oprecht. Wij willen leren van uw ervaring zodat we het beter kunnen doen. Als u wilt gaan we hierover graag met u in gesprek. Stuur dan uw gegevens en deze reactie naar psb@bernhoven.nl dan nemen wij contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.