Waardering van Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 25 april 2017

• Urologie

Het bovenste gedeelte is allemaal positief. Tot het moment da ik terug kwam van o.k. Ik ben van maandag t/m dinsdag geweest voor opname. Er is een keer iemand gekomen,voor de hartslag en bloeddruk. En wel voor wat ik wilde eten verder komt er niemand vragen en kijken hoe het met je gaat. Er wordt een potje pijnstillers neergezet en weg zijn ze weer. In de nacht had ik veel pijn en vroeg om een pijnstiller, ze kwam een pijnstiller geven,en heb tot 6 uur s 'ochtends niemand gezien,of het gaat. Toen belde dat ik moest poepen heeft ze de catheters eruit gehaald zei waar het toilet was gooit handdoeken op het bed en dat ik daar kon douchen. Niet uitgelegd dat er een bel is. Ik zei dat ik duizelig was,ze,i zei dat kan niet meer is al lang allemaal uitgewerkt, en weg was ze, tot 10 uur niemand meer gezien. Ik vond en voelde me in dit verblijf heel eenzaam en er was geen aandacht voor je ze komen alleen als je belt en dan hebben ze heel erge haast en luisteren maar amper.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Beste mijnheer/mevrouw,

Wat spijtig om te lezen dat uw ervaring in ons ziekenhuis niet zo positief is geweest als waar wij elke dag naar streven. We willen erg graag leren van uw ervaring in ons ziekenhuis dus willen hier graag over doorpraten met u! Als u uw gegevens doorgeeft aan onze patiëntservice dan nemen wij contact met u op. Dit kan via psb@bernhoven.nl of via 0413 - 40 29 00. We horen graag van u.

Met vriendelijke groet,
Paulien Boot
Afdeling Communicatie Bernhoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.