Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg

Ziekenhuis

Nistelrodeseweg 10 5406 PT Uden
Deze locatie is onderdeel van Bernhoven

Waardering van Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 9 juni 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Spoedeisende hulp (SEH)

Ik ben over het algemeen zeer tevreden, alleen zeer teleurgesteld in de uitslagen van mijn onderzoeken. Naardat er van allerlei onderzoeken bij mij zijn gedaan komt er van alles uit maar er was geen een arts die me kon vertellen waarom ik zo accuut ziek werd binnen gebracht op de eerste hulp na een week in het ziekenhuis gelegen te hebben waren de ontstekingswaarde wel gezakt maar ik had nog ontzettend veel pijn in mijn buik/ribben toen ik naar huis mocht. Tot op de dag vanvandaag is er wel wat verlichting van de pijn maar dat komt omdat ik nog steeds morfine moet slikken om de pijn te onderdrukken. Ik wacht al vanaf 20 Mei op een oproep om bloed te laten prikken om vervolgens een teleconish consult met de internist te hebben. Het maakt me onzeker en omdat ik nog steeds zoveel pijn heb, aan huis gekluisterd. Ik hoop snel weer de oude te zijn.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Dank dat u ondanks uw zorgen toch de moeite neemt een positieve reactie te geven. Ik hoop dat u inmiddels meer weet en dat het de goede kant op gaat met uw gezondheid. Mocht u toch nog zorgen hebben dan is het wellicht raadzaam om uw huisarts te raadplegen om advies.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.