Waardering van Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 19 maart 2019

8.7
  • Vleesbomen
  • Gynaecologie en Obstetrie

Ik moest een paar nachten blijven en kreeg een kamer voor mezelf alleen. Heel fijn. De kamer is ook ruim en we hebben wel eens hotelkamers gehad die er slechter uit zagen. Ook de verpleging was erg prettig. Ondanks drukke schema's en veel bedden toch tijd voor een praatje. Mijn niet alledaagse allergie werd goed opgepakt door alle mensen van de catering, over de diensten heen. Goed geregeld. De arts ken ik al heel lang en is een prettige man. Duidelijk, met humor en stelde me door zijn gedrag gerust, ook al was het een heel heftige ingreep. Ik voelde me in goede handen. Enige minpuntje, ik heb lang op de voorbereidingskamer moeten wachten wat de zenuwen niet ten goede kwam.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

geplaatst op 26 maart 2019

U schetst hier een beeld zoals we dat nastreven in Bernhoven, namelijk persoonlijke aandacht. Goed om te lezen dat dit zo ook heeft ervaren. Jammer dat u wat langer moest wachten op de voorbereidingskamer. Dat is inderdaad spannend. Toch hoop ik dat het nu weer helemaal goed met u gaat.

Karel, afd. communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.