Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg

Ziekenhuis

Nistelrodeseweg 10 5406 PT Uden
Deze locatie is onderdeel van Bernhoven

Waardering van Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 12 januari 2018

Hart- en vaatziekten

Specialisme

Cardiologie

Na diagnose open hartoperatie wilde ik een second opinion. Na opvragen van mijn medisch dossier heeft men daar eerst heel erg moeilijk over gedaan. Daar moest de cardioloog eerst toestemming voor geven. Het zal me worst zijn of de cardioloog toestemming geeft ja of nee, je hebt hier gewoon recht op. Tot twee keer toe niet het volledige dossier meegekregen, dus twee keer voor Jan met de korte naam naar Belgie gereden. Hartelijk dank afdeling Cardiologie. P.S. Inmiddels bij een ander ziekenhuis naar volle tevredenheid en met 100% succes een dotterbehandeling ondergaan, dus geen zware risicovolle open hartoperatie . Mensen, ge zijt gewaarschuwd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Dag,
Erg spijtig om te lezen dat uw ervaring met cardiologie niet positief is. We betreuren dit uiteraard. Als u hier behoefte aan heeft, willen wij hier graag nog met u over in gesprek. U kunt dan uw gegevens mailen naar psb@bernhoven.nl, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Suzanne Anbeek
Communicatie en Relaties

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.