Waardering van Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 23 november 2018

• N.v.t.

9.5
  • Carpaletunnelsyndroom
  • Neurochirurgie

Op dagbehandeling opgenomen. Naar mijn 2e ervaring met deze afdeling vind ik de planning niet goed. Onbekend welke tijd je naar de OK moet en tijd ingreep word ook niet verteld. Die hoor je pas als je op de afdeling bent. Dus veel te lang van te voren opgenomen met zeer lange wachttijd en dan ook veel te lang nuchter. Als de tijd van operatie doorgegeven word via telefoon dan kun je 6 uur van te voren nog iets eten. Nu, tot 2x toe, zat daar bij mij minstens 10 uur tussen. Echt onnodig lijkt me.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Wij vinden het heel vervelend dat u deze ervaring heeft meegemaakt en dat spijt ons oprecht. Wij willen leren van uw ervaring zodat we het beter kunnen doen. Als u wilt gaan we hierover graag met u in gesprek. Stuur dan uw gegevens en deze reactie naar psb@bernhoven.nl of bel naar 0413-40 29 00.

Inge, afd. communicatie & relaties Bernhoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.