BovenIJ ziekenhuis

Waardering van BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam op 2 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

De arts (Daphne) van spoedijsende hulp wilde mijn vrouw, die om ca. 23u met een ambulance was binnengebracht, om ca. 3u  s`nachts weer naar  huis sturen.Er waren wat onderzoekjes gedaan en ze vond, hoewel mijn vrouw nog lag te kreunen van de pijn, geen aanleiding om mijn vrouw ter observatie naar A.O.Ate sturen. Het feit dat mijn vrouw zowel in het boven ij alswel in het A.v.Leeuwenhoekziekenhuis onder controle is, was voor D geen rede tot nader onderzoek.Na een dringend verzoek van mijn kant en nogmaals gestipuleerd dat naar aanleidingvan recent diagnose van het A.v.L een nader onderzoek nodig was, kon mijn vrouwblijven en werd ze overgebracht naar A.O.A. Alle lof voor deze afdeling.Die wel vervolgonderzoeken  heeft uitgevoerd.Dokter D. moet nog veel leren, diagnose stellen is een van de moeilijkste kanten vanhet vak.

Reactie van/namens Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam

Het spijt ons dat u onze zorg niet zo ervaren heeft als we graag zouden willen. We willen hierover graag met u in contact komen. Als u dat ook wilt, belt u dan svp met tel. 020 634 6622.

Met vriendelijke groet,
BovenIJ ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BovenIJ ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.