Waardering van BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam op 6 september 2011

3.8

Heel erg veel fouten door de assistenten. Ik moest een knie-operatie hebben en was doorverwezen vanuit het Sint Lucas Ziekenhuis (ivm kortere wachttijden), maar uiteindelijk heeft het door fouten in de communicatie bij de assistenten ertoe geleid dat ik later werd geholpen dan ik eigenlijk bij het Sint lucas zou worden behandeld. Ze waren erg onvriendelijk en ronduit brutaal. De telefoon werd in mijn oor opgehangen omdat zij een fout niet wilden toegeven en geen begrip konden tonen voor mijn ergernis om hun eigen fouten. Ik moest belachelijke onderzoeken ondergaan (een Rontgenfoto om een meniscus in kaart te brengen nota bene!!!), waar de artsen helemaal niets aan hadden en dit alles steeds meer tijd kostte. De behandeling zelf was wel oke en de verplegers waren Top (misschien wel beste aspect van het ziekenhuis)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BovenIJ ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.