Waardering van BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam op 28 juni 2017

6.0
  • Huidaandoeningen
  • Dermatologie

Iedere keer als ik er heen ga krijg ik nieuwe huidklachten, ik krijg steeds creme's niet werken maar dat heeft ook met jullie te maken want creme's die werken worden niet vergoedt.zodat ziekenhuizen meer omzet draaien want van echt werkende creme heb ik er maar een paar per jaar nodig en van deze rommel wel tientallen en mijn huid wordt maar dunner en dunner zodat ik juist meer klachten krijg .ze moesten zich schamen maar ja er wordt toch niet geluisterd.

Reactie van/namens Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam

Het spijt ons te moeten horen hoe u de behandeling heeft ervaren. Dit staat nl. ver af van onze inzet voor goede medische oplossingen voor patiënten. We zouden het op prijs stellen als u contact met ons opneemt, zodat we kunnen bespreken wat in uw ogen niet goed is gegaan en hoe we het kunnen aanpakken. Polikliniek dermatologie: 020-6346251

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BovenIJ ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.