BovenIJ ziekenhuis

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Ik ben een angstige patiënt. In de ochtend was ik bij mijn tandarts voor mijn kies die moest eruit. Maar ineens moest ik toch wel naar de kaakchirurg. En medewerker van de tandartspraktijk waar ik zit in Zaandam, vertelde vol lof dat BovenIJ Ziekenhuis de juiste plek is om naar toe te gaan vanwege de goede vriendelijke zog. Ik was zeer gespannen omdat ik pijn had. Eenmaal daar, werd ik goed begeleid, gerustgesteld, afleidingstechniek, en ik kreeg ineens vertrouwen door mijn tranen heen. Dr. Vehmeijer en zijn assistent hebben mij zeer goed geholpen. Ik voelde me ook welkom en vooral heeft de dokter mijn kies pijnloos verwijderd! Nu de 2e, heb ik nergens last van ook geen dikke wang of blauwe plekken. Nazorg is ook goed te noemen, meteen antibiotica en ibuprofen voorgeschreven gekregen. Heel blij met deze ervaring met dokter Vehmeijer en zijn lieve assistent. Voor hun was het misschien iets kleins maar voor mij heel wat. Ook andere medewerkers daar zijn vriendelijk.Dank jullie wel!

Reactie van/namens Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze zorg. Wij zullen uw waardering ook met het team delen.

Met vriendelijke groet,
BovenIJ ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BovenIJ ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.