BovenIJ ziekenhuis

Samenwerking

Prostaatvergroting

Specialisme

Urologie

Ik woon in A’dam Zuid. Dan is het BovenIJ in Noord niet het eerste ziekenhuis dat in gedachten komt als je behandeld moet worden. Door een toevalligheid kwam ik er toch terecht. Gelukkig maar. Ik ben buitengewoon tevreden over de vriendelijke sfeer en de professionaliteit van de hulpverleners daar. Een ziekenhuisopname en operatie zijn nooit leuk. Maar de staf in het BovenIJ deed er alles aan om mijn 5-daags verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hulde!

Reactie van/namens Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Ook patiënten uit andere stadsdelen zijn van harte welkom in ons ziekenhuis.

We komen graag nog even persoonlijk met u in contact. U kunt ons bellen op 020 - 634 6622.

Met vriendelijke groet,
BovenIJ ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BovenIJ ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.