Waardering van BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam op 6 augustus 2012

Mijn moeder had haar heup gebroken en is er aan geopereerd in het LUMC, maar het liep mis en ze had zo een pijn ... waar het LUMC en het KennemerGasthuis haar opgaf, redde Boven het IJ haar heup; en haar leven: top personeel top artsen en top behandeling! dank je wel artsen zusters van Orthopedie afdeling, van Boven t Ij ziekenhuis mijn moeder voelde zich behandeld als Princes ze vond het eten zo aller heerlijk de zusters zo bekwaam en zo aardig, haar kamer zo mooi, en de fysio therapeuten zo geweldig.... mijn moeder heeft haar heup maar ook haar leven terug , hoe zeg je dank voor dat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BovenIJ ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.