Waardering van BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam op 11 juni 2015

4.3
  • Glaucoom
  • Oogheelkunde

Mijn moeder is dementerend en heeft glaucoom. Ze moet geopereerd worden. Het is vervolgens een hele tour om een operatie geregeld te krijgen (dat kan bijv. niet telefonisch, als mantelzorger) Ik geef aan bij de dokter dat mijn moeder een weerbarstig karakter heeft en met zeer grote waarschijnlijkheid in verzet zal gaan bij lokale verdoving. Aldus geschied en de operatie wordt afgebroken. Vervolgens kan er geen afspraak gemaakt worden voor anesthesie en de OK. Dan wordt je vervolgens onverwachts gebeld dat de week daarop er een mogelijkheid is om te opereren en of je meteen maar wilt beslissen. En dus geen rekening houdend met het feit dat er mantelzorg en een zorghuis geregeld moet worden voor de nazorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BovenIJ ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.