Waardering van Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 9 mei 2018

4.1
  • Spijsverteringsaandoeningen
  • Interne geneeskunde

Na 6 weken wachten afspraak Internist, na veel verschillende medicijnen 2 maag onderzoeken gehad, was goed maar kwaal bleef, internist zou me doorverwijzen naar UzA Antwerpen op 6 april, 7en 8 mei gebeld met de assistenten geen afspraak gemaakt in het UzA, dokter niet bereikbaar maar had haar aandacht? 11 mei weer geïnformeerd nog geen afspraak gemaakt en kreeg te horen dat ze tot 24 mei afwezig was, een collega wilde niet helpen, huisarts kon niks doen en moest maar wachten. Heel veel pijn van kwaal. Vind dit onmenselijk, ze zouden haar privé mailen voor kontakt maar niets gehoord, moet wachten tot Mevrouw misschien reageert.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom - Bergen op Zoom

Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over onze zorg. Graag gaan wij hierover met u in gesprek. U kunt hiervoor contact opnemen met het Patiëntenservicebureau van het Bravis ziekenhuis tel. 088 - 70 67 795 (voor Bergen op Zoom).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.