Catharina Ziekenhuis Eindhoven

Samenwerking

Stenose

Specialisme

Neurologie

De betreffende chirurg heeft vooraf nauwelijks een woord gewisseld over de aandoening. Drie weken voorafgaande aan de operatie was de pijn nauwelijks te dragen. Diverse telefoontjes naar de ziekenhuis afdeling resulteerden in steeds meer voorgeschreven pijnstillers. Vlak na de operatie moest ik 3 uur op mijn rug blijven liggen i.v.m. mogelijke bloedingen. Dit is uiteindelijke 10 uur geworden vooraleer iemand van de steeds wisselende verpleging me toestemming gaf om op mijn zij te liggen. Als ik een pijnstiller vroeg dan duurde het minstens 45 minuten tot dat deze bij me gebracht werd; op een of andere manier was dat bar slecht geregeld; zowel 's nachts als overdag was dit regel. Zo kan ik doorgaan tot de 3e dag omdat ik toen naar huis mocht/moest. Het enige lichtpuntje was de fysio; zij was erg aardig toen ze me hielp met lopen. .

Reactie van/namens Ziekenhuis Catharina Ziekenhuis Eindhoven - Eindhoven

Vervelend om te horen dat uw bezoek aan ons ziekenhuis anders is verlopen dan u had verwacht of gewenst. Omdat wij u graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn en willen leren van uw ervaring, komen wij hierover graag in contact met u. U kunt hiervoor bellen of mailen met onze klachtenfunctionaris, tel. (040) 239 84 10 of klachten@catharinaziekenhuis.nl. Hartelijke groet, afdeling Marketing & Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Catharina Ziekenhuis Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.