Catharina Ziekenhuis Eindhoven

Samenwerking

Hartaanval

Specialisme

Cardiologie

in ziekenhuis Heerlen en Sittard geheel verkeerde diagnose gesteld cardioloog in Heerlen sprak gebrekkig Nederlands tijdens cartelisatie zelf keuze gemaakt om naar catharina ziekenhuis te eindhoven te gaan daar perfect geholpen zonder zware operatie aan het hart

Reactie van/namens Ziekenhuis Catharina Ziekenhuis Eindhoven - Eindhoven

Bedankt voor het delen van uw ervaring. We begrijpen alleen de waardering niet helemaal, omdat u onze zorg het cijfer 2 geeft (een erg laag cijfer), maar in de toelichting geeft u aan dat u heel tevreden bent over onze zorg. We hopen dat u tevreden bent over de zorg en horen het graag als dit niet het geval is. U kunt dan contact opnemen met onze klachtenfunctionaris via 040 - 239 84 10. Hartelijke groet, afdeling Marketing & Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Catharina Ziekenhuis Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.